Annas nya hår

Har inte varit någon rolig dag alls känslomässigt, men trevligt igår med Anna, Marcus och Mattias. Jennie var också uppe med oss väldigt länge, mest mysigt.  Vi grillade kött och det var så gott så gott. 
På dagen var jag och Anna på stan. Först hon hos frisören i fyra timmar =P Lägger ut en bild på henne i "nya" håret, även att det är ljusare i verkligheten än vad som syns på kortet. Det blev skitsnyggt faktiskt. Som ni kan se =D
Sedan fick vi inget gjort nästan av det vi hade skrivit upp på vår lista, var helvirriga och klockan sprang iväg. Jag var iallafall in till systemet medan hon var hos frisören, sen åt vi liten kebab på Istanbull, I liiiiiike! Vi köpte ett par saker och så fikade vi med Denniz, var jättetrevligt att träffa honom - så längesen nu.

Jennie har haft ont i magen och gråtit, skrikit och sovit om vartannat, på min mage, i flera timmar nu igen. Men nu har hon somnat i sin säng och mår bra igen min lilla älskling. Så ska också sova nu.

Här är allas vår vackra Super-Anna i nya frisyren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback