Äntligen!

ÄNTLIGEN! Äntligen har jag varit hos frisören. Det var hemskt längesedan som ni ju sett, hmm.. ;D Men nu så! Nu har jag också en "egen" frisör som jag tänker återkomma till med jämna mellanrum för hon var jättebra, förstod "vem jag är" och härlig att prata med. Personlig på något vis. Kanonbra känns det faktiskt! Blev jättenöjd, och eftersom mitt hår var hemskt, enligt mig, så förstår jag inte ens hur hon lyckades haha. Det var ju jätteslitet och jag ville ändå ha kvar lite längd. Klippa upp det och busa till det är de rätta orden för mig. Men nu har jag funderat på att platta det ibland. Hon gjorde det på mig och det blev fint =) Jag som alltid haft stort och rufsrufs =D
Klippoteket på Linden blev det!

http://www.klippoteket-norrkoping.se/anna.html





Kommentarer
Postat av: freyda

passa dig jättebra:)

2008-12-20 @ 12:01:25
Postat av: Carro

Du blev jättefin! Ilia trodde att det var jag på bilderna..hehe...är vi så lika? Kram kram

2008-12-20 @ 17:32:07
Postat av: Sandriz

Super fint Thiniz o kul att du blev nöjd:D

2008-12-20 @ 21:46:41
Postat av: Pernilla

tjusig tjej med tjusig friss=) julkortet var oxå jättefint gumman=) gör att inte tala om era busbilder;) bara ÄLSKAR den sista på er

2008-12-22 @ 01:58:23
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback