Bra saker...

Flera bra saker är på G. Till exempel så...

...har Sylvia nu kommit till Sverige! Det ska bli jättekul att träffa henne igen efter flera år. Och jag vet att hon längtar efter att träffa en viss bebis så nu dröjer det nog inte länge till ;)
Sylvia var hit till oss, från Christchurch i Nya Zealand, för några år sedan och bodde hemma hos Marcus föräldrar i ett år. Hon blev som en i familjen och vi har saknat henne mycket.
Kan knappt tro att det är sant att hon kommit hit igen. Att få träffa en person igen som man trott att man aldrig mer ska få träffa, det är verkligen en overklighetskänsla över det... så det är inte säkert att jag fattar att det är hon när vi träffar henne nu första gången igen ;P
Det är helt underbart att hon tagit sig hit igen och den här gången följer även hennes mamma efter. Sylvia kommer nu från Tyskland (hon vill nog passa på att se en del nu när hon är på andra sidan jordklotet igen liksom ;)). Sedan kommer hennes mamma hit också fast direkt hemifrån. Så de ska fira jul och nyår med oss, de stannar en månad ungefär.

...kommer Milla hit snart. Hon har en natt kvar nu av hets-schemat på jobbet och sedan åker hon till Sverige. Som jag saknar henne hela tiden. Vi ska äta Milla-mat och mysa. Att hon kommer hit är LYCKA.

...närmar sig Julpysseldagen. Vi har den på Luciadagen och vad vi ska julpyssla och äta tomtegröt och dricka glögg, ujuj vad gott och skoj det ska bli! Finns det hjärterum så finns det stjärterum passar nog att säga här, för vi blir några stycken tror jag. Vi får väl se vilka som dyker upp till slut, vilka av ens tjompisar som gillar att pyssla, eller som vill testa! Bak av pepparkakor blir det förstås också! Mys mys mys, o med julmusik till.

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj nej hihi, det glömde jag totalt bort! men såg att ICA hade special pris på den dvdn nu så kanske ska önska mig i julklapp i stället :-D

2008-12-10 @ 20:56:42
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback