Chokladbegär?

Jag trodde verkligen att jag för första gången i mitt liv fått pms!
Har aldrig känt av det förut, men det var visst inte det nu heller.. Eftersom man nu bara har det innan mens tydligen.
Är inte så kunnig inom ämnet då jag aldrig behövt vara det. En del har det visst riktigt jävligt har jag förstått nu när jag läst om det.

Har varit så nedstämd i några dagar, lindrigt sagt kanske.. Men det är ju inte något vidare kul att skriva här så jag ska inte skriva om det så mycket. Men jag tror det är en tillbaka-släng av "det hemska" och det var bara en dag jag inte kunde påverka tänket alls men då var jag även rädd att jag skulle må riktigt dåligt igen. Nu känns det bättre iallafall och det ska gå bra. Vill ju verkligen inte hamna där nere igen någonsin!

Marcus har varit så gullig och igår kom han hem med choklad.. Tänka sig vad jag var beroende av det förr en gång i månaden, ni vet när. Det är jag inte längre. Visst kan jag bli lite småsugen på det då men jag behöver det inte =)
Men det var snällt och jag blev glad.

Det finns inte så mycket choklad jag kan äta som laktosintolerant men mycket av den choklad som är mörk går bra. Det var lite trist i början speciellt, men nu tycker jag mest bara att mjölkchoklad smakar socker! Det skulle däremot vara gott att få kunna äta vit choklad ibland, det är gottigott trots att det är så söttit.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där Marcus verkar vara riktigt snäll! Glöm inte att vara riktigt snäll mot honom också!

2008-12-04 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback