Dagens onyttiga jag

Det blev att åka till Sandra och Theo en stund ikväll. Eller ja, vi var där hela kvällen.. fast tiden rusar på så det känns inte så. Kom nyss hem allihopa. Marcus var hos Mattias hela kvällen.
De två hade mumsat kebab som jag kom på att jag var jääättesugen på när vi åkte hem, då det mesta förstås var stängt! Så jag har varit riktigt äcklig och ätit en QP-meny från Mc D. Haha. Fast det var gott medan jag åt alltså!
Hos Sandra åt jag också årets första lussebullar, mumma såntdär. Men jag har allt köpt saffran så det blir ett bak snart. Eventuellt i helgen skulle jag tro.

Som vanligt är jag inget sugen alls på att lägga mig nu på kvällen, trots att det är min högsta önskan varje morgon att få sova lite, bara liiiiite till. Tänk vad livet hade varit enklare om man varit morgonpigg och kvällstrött hihi. Synd att inte sådant är ärftligt, min kära mor är sådan nämligen och jag skulle gärna byta med henne om inte annat.
Äsch, numera går allt relativt bra måste jag säga - jag får ju sova 5-6 timmar i sträck oftast, och jag har nog världens mest glada unge att umgås med om dagarna så denna trötta mamma är iallafall väldigt glad hela tiden med henne =)
Hon har nog dessutom ärft sin pappas stil med att kunna sitta och skratta bara sådär, ja utan att man förstår vad det är liksom och när hon sitter ensam och leker. Marcus sitter väl dock inte och leker, mer än vid datorn då. (Fast jag tippar på att sådant inte heller är ärftligt..) Och det är ju superkul att höra henne så glad hela tiden =)

Jag ska nog gå och göra mig klar för sängen tror jag ändå. Tänkte läsa Mama eller se ett avsnitt One tree hill om inte sova...

Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det är gott med lite så kallad "skräp mat" ibland :)



Sov gott och vakna pigg och utvilad!

2008-12-02 @ 21:04:25
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback