Den fredagen..

 



Marcus knäppte ett par pics på mig på stan igår..  Jag undrar om den där guuuben står o glor på min lyxiga stil i rulltrappan?

Vi fick gjort en del på stan igår, och förstås en hel del inte gjort. Hade önskat att allt sånt skulle vara klart men hur lätt är det egentligen att gå runt bland alla dessa julshoppinggalna människor i jättevarma affärer utan någon som helst aning om vad man ska köpa till någon? Nej, det var varken lätt eller kul igår faktiskt. Men jag klippte ju håret iallafall och det är mycket värt. Åkte ut till Ingelsta med, gick in på Maxi och där hittade vi ytterligare en julklapp till Jennie på leksaksavdelningen, kul kul! Efter lite traskande runt där och två blöjbyten på en vidrig allmän toalett med ett hemskt äckligt skötbord (tacka vet jag engångsunderlägg..puuuuh!) så var vi extremt trötta på skiten och drog iväg för att köpa Thaimat.

Sedan hade vi en mycket trevlig kväll tillsammans jag och Marcus och lillan sov bra efter dagens snurrigheter.
Vi åt så god mat så, såg en film i sovrummet och spelade en hel del Kalaha, det är så roligt det!

Sedan var vi så jättetrötta och somnade nog bums när vi släckt lampan. Jag fick sova till 12-tiden idag, ja ni läste rätt! =)
Visst känner jag mig rätt seg och förstörd efter att ha sovit så länge men i längden ger det mig massor när jag alltid är så trött. Jag var bara med under Nennes gröt-ätande hehe för det behövdes två personer till det idag tyckte Marcus. Hon var arg och ledsen men ville äta så det var lite struligt. Men sen gick det ner och mumsigt var det verkade hon tycka.

Imorgon är det min tur att inte-sova hihi. Då är det jag och Jen på stora äventyr igen. Busungen!


Kalaha


Kommentarer
Postat av: freyda

tycker också att vi ska ta o ses snart!:)

hur spelar man kalaha? jag o micke brukar spela kort varje kväll, men letar efter något nytt kul spel..

2008-12-20 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback