Det låter!!!

Jag blev så irriterad nyss när det började borras någonstans i huset. Jen hade precis somnat och jag skulle precis börja tona håret mitt. Det låter ju sjukt högt när man borrar som ni troligen känner till, det är ju så att jag blir rädd själv nästan så jag förstår att lillan blir rädd. Hon började gråta i sin lilla säng där hon låg sött som en groda. Men nu är det bra.
Förhoppningsvis borrar de inte mer, men nu törs jag ju inte lägga i färgen i håret iallafall.
Knäppt att jag blev så irriterad egentligen, ja de måste ju få borra! Det behöver ju vi med ibland! Det är inte mitt i natten liksom. Känner mig som en gammal tant som gnäller i smyg på grannarna haha! Som sagt, de har all rätt att borra ;)

Lägger in några bilder på den lilla från när vi var på hennes farmors jobb i måndags =)

    


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA, det ska bli helt underbart att åka utomlands med min björn :) såå jag längtar, hihi. tycker om sötis bilder på den lilla. så gulligt att hon kom av sig kex ätandet mitt i julkalendern haha ;) numret du skickade ifrån sist, är det ditt nya? kram

2008-12-10 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback