En säng med mjuka kuddar

Ögonen vill bara blunda, så trött så trött. Tänker mig en mjuk kudde (eller två) i sängen med filtar och duntäcken. Sova, läsa, se avsnitt av One tree hill och förstås gosa med Jennie. Men förutom att det inte blir så och att ögonen och huden i ansiktet är för trött för att sminkas så är det en bra dag. För det första så skiner ju SOLEN, det är härligt! För det andra ska jag umgås med min lilla familj på stan (fixa klart det sista med klappar och mat) och för det tredje ska jag umgås med Anna en stund idag. Det blir nog att mysa med henne och Jen hemma hos henne ett tag. Marcus vill vara i fred från oss en stund idag, han ska på hemligt uppdrag..höhö!

Nu är det att göra sig klar fort som gäller och så beger vi oss iväg.

Ha en toppendag alla!

Kommentarer
Postat av: tezzan erik

god jul på er hoppas ni få riktigt mys jul ;)

kram Tezzan o erik

2008-12-22 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback