Julaftonens familjemys

Vår julaftonsmorgon var som vanligt jättemysig, men den stora skillnaden var att vi mest njöt av att det var Jennies dag. Det var så härligt att vakna upp till julafton och veta att vi numera har barn som troligen kommer älska detta =) Jennie (och jag som ni kanske redan läst) fick julstrumpa och det var ju annorlunda och skoj.
Jennie åt sin gröt och vi drack kaffe innan vi satte oss vid granen för att mysa med våra julklappar till varandra.
Julmusik och tända ljus höjde förstås stämningen som alltid.

Utanför köksfönstret denna dag. Lite vitt på backen men inte mer inte..,ingen snö i luften, ingen sol men vi börjar bli vana och det var härligt ändå allting.


Vår julgran (ännu av plast) stod så vacker kvällen innan, och här innan vi lagt under klapparna. Jennie reagerade knappt på att det plötsligt stod ett träd inomhus, jag trodde att hon skulle bli chockad!


Men hon gillade julgranskulorna.....


Ett paket roliga klossar från Brio fick hon av oss, bla.


Marcus gillar också paket, och han fick bara mjuka..! =0


Kissarna tyckte med att det var spännande, som alltid.


Här har Minus fått en julklapp...


Jag och Jennie hjälps åt att öppna mitt stora paket...


...och i det gömde sig en helt underbar tavla. Jag vill ha hela serien!
Fick också en extremt välbehövligt plattång och den är superbra, och ROSA.
Skumtomtar dagen till ära också fanns med bland klapparna =)

 



















 

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var en riktig Thiniz tavla!



Jag har försökt ringa dig, men inget svar... Jag jobbar 14.00- 20.30 Svensk tid, om du vill kan du ringa ikväll.



Puss puss

2008-12-26 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback