Klippa o klistra

Vi har haft en del besök idag, alltid trevligt! Fikat och fikat dock, vilket Thiniz-kroppar inte uppskattar när det blir mer än tillräckligt. Bakade ju muffins igår med jordgubbssmak på och kokostoppar, idag slängde jag ihop en "fredagskaka" med (kardemummakaka som kallades för fredagskaka på en förskola jag praktiserade på :)). Jag åt ett par kokostoppar och drack ett par koppar kaffe och är uppsvälld som en ballong eller som en Thiniz gravid  i vecka 13 nåt sånt där (minns inte hur stor jag var då?) =P.
Jaja, jag vet inte vad det är med min mage faktiskt - den har varit som när jag har "mjölkmage" i några dagar nu och det är inget vidare kul eller skönt alls kan jag säga!

Besöket idag då bestod av min mamma och Christer som ville fira Marcus litegranna och så även Robert och Camilla likaså. Det var mycket skoj att de kom förbi tycker vi!
Macke fick ett par presenter med. En presentcheck på Jack&Jones (great!) och ett Wii-spel: Rayman (som vi ville ha dessutom.. tyvärr fungerar ju inte vår tv så det blir inget spelande på jag vet inte hur länge :( )
Marcus hjälpte Christer med datorn med och Jennie stortrivdes med all uppmärksamhet från oss andra, vad annars!?

Nu har jag och Marcus suttit ett bra tag och hjälpts åt med julkorten som ska läggas på lådan imorgon, bättre sent än aldrig, visst! Han har klippt och skrivit adresser och jag har klistrat och skrivit. Nice teamwork honey!

Barnet är vaket ännu, helt otroligt! Hon har varit supertrött i flera timmar men nu hör jag henne där inne i sängen igen.


Vi såg en film förut jag och hjärtat och båda var jätteledsna, så jävla sorglig! Ska berätta sedan.

Min mascara en stund efter filmen... Fy så hemskt det var! Eftersom den är "verklig" med.

 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snygga goth-ögon du har på bilderna, bara svart läppstift som saknas! Du är duktig med julkorten du, jag skulle nog behöva komma o hjälpa till lite jag också nu.

2008-12-21 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback