Julfint hos Nenne

       


Idag har jag sovit en hel del igen då.. Så fort jag kunnat vill säga. Är ju så trött och allt, förstår inte riktigt varför jag blivit såhär igen men det är bara att försöka vila en del och så rycka upp sig igen, det blir nog bra snart.

Jag har städat i Jennies rum idag och så har vi satt upp de röda ljusstjärnorna i hennes fönster och det blev så mysigt så, och väldigt intressant att titta på förstås tyckte ju Jen.
Fixade också med hennes kartong där vi sparar vissa saker.. minnen som foton, vissa klädesplagg, dop-korten, första klistermärkena hos doktorn, våra Id-armband från bb o.s.v. Som hon ska få när hon är stor sen.
Sparar en del av kläderna hon haft med till ifall vi får äran att få fler barn, men vissa plagg vill jag spara till henne som alltid kommer vara hennes egna och som hon kan använda till sina barn sedan om hon får några, eller ja göra vad hon vill med. Det känns bra att ha orkat fixa lite idag, och jag vill ju alltid egentligen för det är kul att greja hemma.


Marcus och jag gjorde en god matig sallad ikväll, och åt rostat bröd med brieost. Vi tänkte ta ett glas vin, Marcus gjorde det till slut men jag lät det vara idag för det känns som att jag håller på att bli sjuk.... igen (glömde peppra o ta i trä när jag pratade med Milla förut och sa att det var några veckor sedan jag var sjuk nu). Det räcker med att kroppen då ska försöka ta hand om det och inte alkohol också - även om det bara gällde ett glas. Men iskallt vatten var faktiskt godare idag när jag känner mig såhär! =) Och då menar jag riktigt gott!

Nu ska jag skicka ut några vinnarmail för några auktioner på tradera har gått ut. Sedan vill jag se ett avsnitt OTH om jag orkar vara vaken och sedan ska jag sova, sova och soooova. Imorgon är ju Marcus pappaledig och jag ska vila upp mig och min kropp innan jag och Nenne blir själva igen. För imorgon ska ju älsklingen ut och festa och gå till BK för där är det hans musik som gäller hela kvällen och natten, så vi hoppas att han ska få det riktigt roligt - och komma hem ordentligt!

(Såg ju Efterlyst idag, det som var igår. Fy vad folk som är försvunna, unga killar. Man blir ju bara mer och mer rädd för den här världen, blä!)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är allt bra duktig du, som fixar o donar. Hoppas du känner dig bättre snart igen.

Nu måste jag krypa ner, har ju en hård arbetsdag framför mig. ;)

2008-12-05 @ 00:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback