Igår och idag

Igår åkte Marcus till Linköping till några kompisar för att gå ut, och nu är han hos sina föräldrar. Han lär väl dyka upp så småningom. Det blir ju tacos ikväll med sin kära ;)
Det är full rulle här hemma med ett barn och två kissar, hög volym och mycket bus. Jag trivs bra förstås! =)
Klart man börjar ju sakna karln nu, men det känns bra att få sakna då och då. Nu var det ju bara en jättekortis han var borta egentligen och han har haft det jättebra så det låter fint det.

Det blev väl en lite konstig kväll igår när jag fick höra en sak från någon, och därför extra känslor för mig att jobba med (när jag dessutom var ensam, ensam med Jennie och mått dåligt i några dagar.. hmm). Men idag känns det okej och de förut orealistiska tankarna om att ångra saker man gjort för någon eller sådant man sagt som man nu inte borde delat med sig av.. det är ju bara dumt - för då var det ju annorlunda. Man trodde annorlunda. Det känns okej idag för att jag har fått mer insikt i hur det borde vara saker och ting. Och är det inte det så är jag ändå inte intresserad. En sorg finns ju alltid i sammanhang som detta såklart men jag klarar mig bäst med bra människor omkring mig.
När man är två stycken som är oense (av för mig en underlig sak) så är det för mig huvudsaken att jag vet att jag gjorde så gott jag kunde av situationen som är. Hade jag inte gjort det hade jag sagt förlåt.

Hur som helst, vi hade det bra också jag och lillan. Bus och gos som alltid, man får aldrig nog! Nej nej =)
Men också Idol där jag denna gången blev riktigt nöjd med utgången, men tanke på de som var kvar. De som nu står i finalen i Globen är duktiga på att sjunga och att prata bra resp. föra sig på scen.

Dagens upptäckt ;D :
Duschade nyss och ska fixa iordning mig lite innan jag sätter fart med lite dammsugning och annat. När jag stod i duschen upptäckte jag att jag har mer känsel nu över operationsärret där jag förut inte hade någon känsel alls, vad knasigt.. eller? Lite svag känsla kanske men ändå, det känns nu inte som att det är någon annans mage jag känner på när jag känner där =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det kan bli lite knas ibland när känslorna rörs om...



Håller med dig till punkt och pricka i Idol snacket. Det var de två bästa som gick vidare :)



Är du också snittad eller? (om man får fråga)



Ha en najsig lördags kväll!

2008-12-06 @ 17:06:37
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback