aloe vera = mirakel



Mirakelkräm! Mot rynkor osånt har jag inte intresserat mig för ännu men detta är min mirakelkräm =)
Jag vill ge er ett hett att-alltid-ha-hemma-tips såhär på morgonkvisten.

Fick den här krämen av svärmor för att den skulle vara bra mot det mesta hade hon hört... Yeah right!? Det finns väl ingen så bra kräm heller. Jag använder så lite krämer som möjligt och det mår min hud bra av, den är oftast mjuk och len trots det, eller tack vare det är min tro. Smörjer inte gärna lillan heller utan mest bara om det behövs och litegranna lotion efter att hon duschat.

Och till saken; Jag hade ett litet sår på handen, till synes obetydligt, men det gjorde rätt ont. Det ville inte gå ihop och läka liksom. Jag kom på den här krämen som Britt hade gett oss, och vad hon sagt så jag tänkte att 'testa skadar ju inte!' och ett par minuter efter jag smörjt såret men lite från tuben så såg jag det gå ihop och påbörja läkningen. Stort förvånad! Någon halvtimma efter gjorde det inte ont som förut längre och dagen efter var det nästan helt läkt.
Märkligt tycker jag dock men nu vet jag ju att den fungerar iallafall =) Så denna ska alltid finnas i detta hem.


Fakta om Aloe Vera här: http://aloevera.se/se/page/fakta-om-aloe-vera.php

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du provat Aloe gellyn! =) Jag säljer sånna produkter och jag är jättenöjd med dom.

Hoppas allt är bra med er! Tänker massor på dig! Kramar

2008-12-04 @ 18:00:06
Postat av: Milla

Hej gumman!

Försökte ringa dig nyss, men inget svar...

Hoppas nattningen gick bra.



Jag tycker att alla produkter av aloe Vera är bra!

Nu ska jag snart sova.

Vi hörs imorgon snuttan.

Puss och kram

2008-12-04 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback