Hemkomna från Kisa

Ikväll, rätt sent tyvärr, kom vi hem från Kisa. Vilket oväder det har varit, fy bubblan! Men igår var det okej ett tag och vi har haft det jättebra och jag har vilat en del idag. Igår åt vi kräftor tex och idag jordgubbisar. Nice =)
Imorse vid halv åtta var ju lillan efter lite "käk" ;) superpigg.. Okej den tiden är ju lyx egentligen för så brukar vi ju tyvärr inte ha det annars, men ändå.. vi var så trötta och ingen ville gå upp haha.. vi låg där och lyssnade på Jennie som glatt låg och pratade med några leksaker i sin resesäng bredvid oss. Sen kom jag på nåt.. Vi tog med lillan upp på övervåningen där Britt och Johnny (farmor och farfar) övernattade. "Vi skulle behöva barnvakt" sa vi och de sken ju upp förstås haha.. De har ju velat ha henne ensamma länge och de hade sen en riktigt mysig morgon tillsammans medan jag och Marcus sov kanske ett par timmar till eller något sånt.

Har förberett skötväskan med allt som behövs och fixat lite för imorgon ska jag till psykologen och Britt o Johnny ska se efter Jen, fast där i närheten. Jag är lite nervös faktiskt, det är ju första gången och jag mår ju inte som förut pga medicinen så känns som att det kan vara lite svårt att prata. Men jag har bestämt mig för att jag ska ta mig igenom detta och må bra för min och allas skull, så jag ska dit fast det känns jobbigt nu idag. Skönt att de kunde ta Jennie en stund så att jag kan tänka på det jag behöver oså.



Här kommer några bilder på vår lilla skatt igen :) Bilder som togs i helgen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback