Madonnas nya liv?

Herregud, såg precis bilderna på Madonna. Förskräckligt! Tänk att man själv hållt på så, och inte-tagit-hand-om-sig-själv! Det är äckligt, fult och oattraktivt och jag skulle aldrig någonsin vilja bli så smal igen. Men snygg vill jag bli ;D Så nu ska jag och Anna sätta igång och ta hand om oss lite extra, nyttig mat och bra träning. Ska bli underbart att så småningom få tillbaka min kropp igen, någorlunda som det var iallafall. Saknar "mig själv" liksom.

Nu har Anna åkt till jobbet. Minns inte om jag skrivit att hon bor här nu ett tag (?). Det är så mysigt att ha henne här!
Lillan ligger och pratar på sin lekfilt men börjar bli tröttis så ska gå dit och busa lite innan hon ska sova lite...

Bente, Per och lilla sötisen Tilde var här i torsdags, kul att de kunde komma då istället. Var jättekul att se dem, var så längesen så och de små växer ju så fort!

Ska lägga in några bilder på de små sedan när jag har mer tid och berätta om mina nya shoppingfynd hihi ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback