Städdag och traderapaket

Pust och stön... Jaja golven blir ju superrena iallafall och jag får upp flåset lite ;) Jag städar alltså och har precis torkat golven. Halva lägenheten är nästan klar. Det tar sin tid! Sedan måste jag fortsätta med kläderna men gud det är verkligen inte mycket kvar nu, så otroligt skönt!

Sen har jag några tradera-paket att packa och väga inför imorgon då de auktionerna går ut.
Kolla gärna in ibland på min sida där...

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=333438&filtertype=0&sortby=6

...det kommer läggas ut mera men jag måste göra lite i taget eftersom jag inte hinner med så mycket på en gång med en liten bebis att ta hand om. Efter denna omgång kommer mera sommarplagg läggas ut och efter det blir temat goth/rock-kläder.
Man har en del att sälja nu efter att ha rensat ur så mycket! Så himla mycket kläder som inte använts och en del som inte har använts nästan alls! Men jag kan inte ha dem längre tyvärr.

Igår var en sådan där hemsk dag när jag bara försökte få sova hela dagen! Stackars lillan hade inte så kul igår med en så fruktansvärt trött mamma. Men idag har jag haft mera energi och gick upp andra gången vid kl 08. Det var jobbigt men gick okej ändå.

Nähe nu måste jag fortsätta här hemma så att det blir någorlunda klart iallafall nångång idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback