En paus toppad med?



Det här gick jag och funderade på ute igår... Efter att ha sett den här megastora skylten på Ica-affären. Vad gör jag då? De tillfällena är väldigt FÅ men det har hänt ett par gånger ;) Jag tror nog att jag skulle sätta på en kopp kaffe och slå mig ner i soffan med en bra tidning som jag längtat efter att få läsa.
Tyvärr blir det alltför ofta att jag sätter mig vid datorn när jag skulle kunna göra något sådant som ger mer egentligen, ja även då det faktiskt finns både disk och tvätt. (Säger inte att bloggandet inte ger något!;))
Man behöver en välförtjänt paus ibland toppad med det man tycker om!

Vad gör ni när allt är fixat och ni får en liten stund för er själva?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Då gör jag som du, sätter mig vid datorn. Borde egentligen lyssna mer på musik och läsa mer.



Hoppas du och Jennie har det bra idag, tänker på er! Kram M

2008-11-18 @ 13:00:38
Postat av: Lena

oj, svår fråga för jag är en periodare av intressen och så beror det på hur hur mycket ork man har.

2008-11-18 @ 19:08:43
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: johanna

Nu har jag visserligen ingen barn och har massor med egen tid. men jag hamnar alltid framför datan när jag kommer hem och sitter där resten av kvällen..kul liv... när jag egentligen hellre skulle vilja läsa en bok, gå en promenad eller så....så när jag gör det...känner jag ännu större frid i själen =)

2008-11-18 @ 20:00:31
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja det blirjuh framför datan me... fast jag borde sitta med studierna :(



Tyvärr inte pratat me Susse på jätte länge heller :( Men det tycker ja att vi ändrar på, jag är ledig 24,25/10 och 4,8,9/12 den närmaste tiden.

Massa kraam

2008-11-18 @ 20:25:16
Postat av: Marina

Tack för ditt inlägg i min blogg, har lyckats ringa i alla fall, ett steg i rätt riktning.

Får jag tillfälle tillegen tid, tar jag en kaffepaus med benen uppdragna i soffan och läser en bok, eller skvallertidningar har det varit mest nu för tiden...

2008-11-18 @ 22:10:40
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Anna

Läser, promenerar eller surfar humor och nyhetssajter. Lovely :) Jag älskar dig! Puss! Borde höras på tel i morgon! Ska se ett avsnitt BERT nu föresten efter en lång DUSCH (saker jag unnar mig hi hi) :) sen sussa.

2008-11-20 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback