Jennie 9 månader

Eftersom att det är Jennies 9 månadersdag idag så vill jag hinna uppmärksamma detta här innan det övergår till en ny dag ;) Jag upptäckte att jag har en halvtimma på mig hihi.

Så nu är Jen alltså 9 månader, lilla pluttan.. Förstår inte att tiden går så himla fort! Men som jag sagt, kul är det.
Har ju skrivit om nattningen förut ikväll, det gick inget vidare. Hon har sovit en stund ibland men nej nej nej.. Sova för natten går ju inte för sig, man kan ju faktiskt missa något när man sover så "länge"!.
Hon far runt på golvet just nu och jagar sin egen skugga, det är något nytt hon upptäckte häromdagen.. Hon brukar leka med handen i luften och titta på den i golvet.. skuggan av den. Det ser gulligt ut :)
Klappa händerna kan hon ju med nu för tiden...


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis lillepluttiz <3 Älskade lilla unge! Dumma Anna inte haft ngn koll på datum sista veckan grr Mest massa grattis lilla Jennie :)

2008-11-21 @ 23:45:38
Postat av: Anonym

Massa grattis!!!

2008-11-23 @ 14:11:22
Postat av: liisa

villken sötnos. Hon är Bara 1 Dag äldre än min lillaflicka..

2008-11-26 @ 09:24:51
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback