Mamamamama

Sjuklingarna har legat i soffan hela dagen och vilat. Jennie har inte sovit på hela dagen nästan, bara en liten stund. Men å andra sidan har hon ju varken orkat leka eller ätit nästan något. Vi fick i henne lite frukt nyss, annars bara välling och ersättning idag. Nu är hon lite mer piggelin och sitter och leker på golvet med en rolig musik-aktivitetstavla som hon lånat av Theodor. Den är skoj! Hon rockar för fullt med den och sitter o dansar som vanligt. Härligt att se henne lite piggare! Inte vår vanliga Jen än men nästan ser det ut som =)

Nu säger Jennie mamamamamama och papapapapapa en hel massa om dagarna och hon har fixat sig en egen, mycket egen, stil för att ta sig fram. Hon sitter på baken och rör benen och armarna på nåt sätt så att hon tar sig framåt. Ser inte lite kul ut! =) Busungen.
Förut ramlade hon dock framåt när hon gjorde så, så läppen blev lite uppsvälld och det kom lite blod. Lite läskigt, men det gick över fort även om hon var hysteriskt ledsen då en stund.

Jag ska blogga lite senare om en, för mig iallafall ny och spännande, sak jag läste om.. Men nu måste jag ta hand om tvätten och öva lite inför genrepet på torsdag.

Hörs!

Ps, en säsong av Heroes avklarad.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

duktig liten tös som tar sig fram alldeles själv:D vill se snart.. ¨får se till att ses snart när ni alla är friska oså, Saknar er ju!!!

Puss o kram

2008-11-04 @ 22:28:36
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback