Nötningar

En välförtjänt paus vid datorn... Jag har blivit nött! Usch så irriterande...

Har suttit länge och slagit in paket med saker jag ska sälja på Tradera. Först ska jag fota varan, sedan slå in den och ta reda på frakten och så skriver jag upp det.
Ja, så SKA det gå till hade jag tänkt, och vad gör lilla jag då? Jo, jag gör som man ska med ett par  paket och sedan fortsätter jag glatt med känslan att jag är så duktig som fixar så bra. Tills....

Tills jag upptäcker att jag slår in ett paket UTAN att ha fotat det först. Gud så jobbig jag är, tänker jag och suckar innan jag talar om min tabbe för Marcus.
Jaja, inte mycket att göra åt.

Jag fortsätter ändå att känna mig lite duktig sådär och slår in ett ytterligare paket... Känslan varade ju inte så länge eftersom jag gör om samma sak igen. Min hjärna verkar inte fungera alls idag?
Jag glömde t.ex. helt bort att höra av mig till Alexandra. Hon ville ju att jag och Jennie skulle följa med till Hemgårdens babyöppet idag med henne, Theodor och Ullis och hennes Emilie.
Jag lade mig och sov på förmiddagen och vaknade av att både Jen vaknade och att mobilen ringde, och det var ju Sandriz som troligen undrade en del.

Så idag är det inte min dag direkt. Så konstiga saker man gör ibland. Mer eller mindre nötiga förstås, men som kan kännas en aning jobbigt och irriterande.

Har ni varit med om något nötigt sista tiden?


Kommentarer
Postat av: Marina

duktig du är. Vad säljer du för något på Tradera? har du sålt mycket där? jag hoppas allt är bra annars. Kramar

2008-11-26 @ 23:12:10
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Marcus

Om man har varit med om nåt nötigt senaste tiden? Mjo, jag vaknade i morse.

2008-11-27 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback