Städa städa varje fredag...

...eller jag städar tyvärr varje dag.. blä!

Friday, jippie! Inte av någon speciell anledning men fredag för mig är något speciellt, en mysig känsla i kroppen bara liksom.. Tänker mig typ film och en god middag, men nej det har det inte blivit idag. Varken någon middag alls eller någon film utan kaffe och städ :) Men det är mysigt ändå idag, så det så. Och rent. Renare iallafall.

Jennie är och sitter omkring lite överallt och vill verkligen inte sova! Fattar inte hur vi ska få ordning på den biten *suck!*, Idol finns i bakgrunden, och jag försöker blogga lite.. (Marcus säger att det är diskriminering att tjejer kan göra flera saker samtidigt(?))

Nenne sitter faktiskt omkring, inte kryper omkring just för att hon har en egen stil att ta sig fram på och det är på baken faktiskt. Hon drar sig fram på något sätt, ser roligt och supersött ut. Fort går det! Verkligen. Genom hela lägenheten. Det gick knappt att skura golven idag eftersom hon for fram och jagade hinken när jag flyttat den. Det hade inte varit så roligt att få vatten överallt! Dammsugningen är med en konst numera, det är ju inte precis så att sladden får vara ifred.

Jag ska packa några tradera-paket jag har sålt idag och så ska jag ta en titt i skötväskan inför imorgon för vi ska iväg skapligt tidigt och vara i stan hela dagen.

Ska visa om en stund vad jag har köpt idag, och javisst jag har ju köpt vår åkpåse nu! Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du gillade den :) men skyll inte på mig ifall den inte är lika fin IRL sedan, för jag har ju inte heller sett den vettu :) Men den SER fin ut till det priset. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-14 @ 21:43:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej tjejen. Inte sett att du haft blogg me juh, åh så har ja missat helt att du är med och sjunger i en stort kör. Det hade jag juh velat se!!

Hur är det me er, saknar er och vill träffas snart. Skulle va kul om susanne och vi kunde göra det snart.

massa kram till er

2008-11-14 @ 21:50:57
Postat av: Petra

Ja fredagar är härliga, även om det innebär städ och bök. Bara känslan av att det äntligen är helg!

2008-11-14 @ 22:18:44
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback