"Tada!"

Dåligt med uppdateringar här - usch fy... ;P Nu ska det nog bli som vanligt igen.

Idag har vi haft mamma/mormor-besök och det var trevligt. Druckit kaffe, ätit mat, babblat och så blir det ju förstås en hel del bus till Jennies glädje.
Förutom besök av mormor idag är nu Jennies stora intresse att säga "titta" och peka på saker, och så vill hon att vi bär runt henne och tittar på tavlorna, då sägare hon "tada" som då betyder tavla.
Så roligt det är nu när hon lär sig sådana saker som att prata och förstå sig på leksaker m.m. på en helt annan nivå än förut. Nog för att hon alltid studerat allt mycket noggrant men ändå =)
Hon älskar också att gå och gör det bra, ja vi håller ju henne i händerna men hjälper inte till något direkt. Duktigt =) Något mer som är skoj är att jaga mammas fötter och att klappa händerna.

Jag har med studerat en tavla lite extra som vi har hemma ;) Och jag undrar vad det är för motiv liksom? Visst att man säkerligen ser olika saker i den och får olika känslor av den men jag funderar ändå på vad jag tycker mest att den föreställer... Tycker om den på något sätt. Eller ja annars skulle den såklart inte sitta på vår vägg ;)

Återkommer.... Nu måste jag se till lillan, hon busar.



Kommentarer
Postat av: Christina

Bra smak som sagt..! ;P Men vad det föreställer...ingen aning?!

2008-11-27 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback