Grant´s is the shit!

Det var panik, panik, panik! Dunderkurer ville jag ha idéer på och efter att ha insett att vi inte hade råd riktigt att köpa ytterligare saker som ska vara bra som annars Alexandra var gullig att föreslå och Freyda med sa nåt bra häromdagen...
så kokade Marcus ihop en dundermedicin sedan OCH jag blev bättre efter det och en timmas sömn (se bild nedan) ;)
Dagens första föreställning var jag med på, skippade dock den viktiga uppsjungningen på Elsa B skola. Men jag klarade att vara med sedan, inget vidare fokus i huvudet och med en del ändring i min stämma. Men jag klarade det!
Med varningar (som jag tyvärr redan var medveten om) angående att sjunga med min halssituation så valde jag med stor sorg att stanna hemma nu kvällsshowen som är i full gång. Men mina stämband bör få vara ett tag. Stackars stackars stämbanden, imorgon måste jag be dem om ursäkt för då ger jag järnet igen. Jag förstår antagligen inte allvaret helt.



Här är dunderkurens ingredienser och rekvisita. Receptet:

Starkt te
2 tsk honung
1 tsk socker
Whiskey efter behov.... :P




Jag bara ska vara med imorgon på föreställningen, såklart, så ni vet! Kom då!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Christina

ha ha Ja, jag kommer!!! =D Hoppas du mår bättre till imorgon nu då...

2008-11-08 @ 22:53:34
Postat av: Pernilla

är det detta som kallas höjden av otur? :0

2008-11-09 @ 22:14:32
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Christina

Fick gåshud emellanåt igår, var riktigt maffigt! =)

Tänker på dig och hoppas du blir bättre snart! Och hoppas du inte blev sämre av igår iaf... =/ kram

2008-11-10 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback