Morning!

Här sitter jag då strax innan sju på morgonen och tycker att jag varit vaken i flera timmar. Det har jag väl också då Jennie vaknade vid 04 någonting, vet inte exakt. Hon sitter nu på golvet bredvid och leker med en leksaksradio som hon fick låna av Theo igår när vi var där, och så säger hon "titta" hela tiden och pekar med pekfingret, sötis.

Sjukt jobbigt har det varit den här morgonen, men något mycket glädjande är att det SNÖAR. Första snön som lägger sig, det är vitt ute och jag bara leeeeer. Det är ju så fint och mysigt med snön.

Vi var och fikade o busade lite hos Alexandra, Andreas och Theodor igår. Trevligt och som alltid mysigt.







Så nu vill Nenne ha banangröt..

Kommentarer
Postat av: Lena

jobbigt när man inte få sova!



söta bilder på söta barn :)



ha en fin dag i snön :)

2008-11-24 @ 13:06:44
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback