Nalle på resande tass...

Härlig lillans resesäng är, en sådan skulle jag gärna själv sova i ;) Denna brukar hon ha när vi t.ex. sover hos hennes farmor och farfar. De har så fint ordnat en klädhängare till Jen i hallen med, söttit!
                             



Idag hänner jag mig mycket mindre sjuk än förut faktiskt, är jätteglad för det och har gått omkring och tänkt på att jag är på väg att bli kry och njutit av tanken hihi.
Marcus har varit f-ledig idag och imorse kom han och Jennie in med frukost till sängen, vad glad jag blev! Han hade bakat scones och de var så goda så!
Har bara slappat idag för att bli frisk, tagit en halvlång dusch med Marcus och Jennie.... Med Jennie plaskar det vill jag lova! Hon tycker om det så mycket och hon är så himla söt så när hon är helt blöt och slår med händerna i vattnet så det skvätter. Man måste förstås alltid duscha själv när man duschar henne som ni säkert förstår ;)


Marcus berättade en sak ikväll som drog ur tårar ur mig, det är väl inget allvarligt alltså men det lät så sorgligt bara..
Det var ett par killar som satt en nalle på en buss med en lapp på om att folk ska skicka den vidare så den får se Sverige liksom... Coolt att den nått Danmark och Kina med förstås men stackars stackars liten att behöva sitta övergiven, rädd och kanske frusen lite här och där över hela världen. Fast å andra sidan är det ju inte alla nallar som får se världen och som träffar så många olika människor. Hoppas bara att den inte träffar några dumma personer ;p
Marcus tänkte sig in i att sätta Tusse på en buss sådär eller Minus!! Jag vet inte säkert, men tycker det låter säkrast att kasta ut karln snarast?


Denna underbara gosiga har hjälpt min hals att bli friskare... love it.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, du är så gullig som tänker sådär om nallar oså. :)

2008-11-11 @ 22:30:59
Postat av: Virreh

men va söt hon va =)

2008-11-12 @ 00:32:13
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: freyda

vi gjorde något liknande med en nalle när jag gick på låg eller mellanstadiet. då fick man skriva ett kort med som skickades tillsammans med nallen. tycker det var rätt häftigt att den åkte runt så mycket i så många olika länder.. tänk allt den fått se!

2008-11-12 @ 12:14:42
Postat av: Sandra

Japp tycker det låter säkrast att slänga ut han:P

Tihi va söt du är Thiniz!!

Saknar er massa

2008-11-12 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback