Vinster och min varma röda

Jag vann tävlingen med libero-rabatterna, och blev så glad så! Checkar och rabatter är lycka numera här hemma hihi.
http://liisagyllin.blogg.se/2008/november/tavlingen-ar-avslutad.html

Vi spelade Lotto i onsdags och för första gången vann vi. Ja en sketen liten vinst (117 kr) kan man ju tycka men det häftiga i det hela är ju att vi nu sett att man faktiskt KAN vinna där, har tvivlat ;)

Idag gick vi en runda på Ikano-huset i hopp om att få se lite jultomtar osånt men icke. Däremot träffade vi min söta kusin Sara som jobbar på Chili. Det var förstås klart bättre än jultoffar ;P
En annan anledning till besöket där var mitt sökande efter en riktigt varm och fin dunjacka eftersom jag är så frusen. Priserna på dunjackor är riktiga rysare anser jag så när jag hittade en superskön och fin röd dujacka på Inter Sport för halva priset blev jag mer än nöjd. nu behöver jag nog inte frysa så mycket i vinter.

Det var dock svårt att fota utan att den ser ut att lysa men här kommer en bild ändå. Denna kostade 400 kr bara på Inter Sport. Finns i svart med, för 600 kr. Jätteskön!




Såhär somnar man kanske om man kämpat under en längre stund för att hålla sig vaken, och alltså vägrat ligga ner...
Sött var det iallafall =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj tröttis det är inte lätt att hålla sig vaken alla gånger....

Hon är sååå gullig!

2008-12-03 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback