Vår dag igår

Så, nu är klockan 10 på förmiddagen och jag är så trött men det har varit mycket bättre med nattsömnen ett par nätter nu och igår mådde jag till och med bra och jag var nästan pigg under dagen, det var ett tag sedan om man säger så! Igår sov hon nämligen ända till kl 08.30! Jätteskönt! Sedan hade vi en bra dag, vi var ute på promenad och åt mellis ute och så gungade hon en stund, det är dock för kallt nu så nästa roliga aktivitet utomhus hoppas jag blir pulkaåkning. Måste bara få tag i en babypulka först =)

Vi hade en väldigt normal dag igår, om det är så "det ska vara", så som "andra har det" haha.. Det jag menar är att det kändes som vi äntligen hade en riktigt bra dag med helt fungerande rutiner, en inte allt för trött eller sjuk mamma.. Dagen flöt på som den borde så att säga, och vi hade så mysigt. Fast det har vi ju oftast ;D
Det är dock jäkligt svårt att städa med en bebis som hänger över skurhink och dammsugare...=P Men å andra sidan är det inte lika viktigt med städning som ett barn som har roligt!

Jennie går bra med gåvagnen nu, man behöver dock hålla än alltså men bara sådär löst ifall hon ramlar. Hon tycker att det är jättekul att gå. Men när hon tar sig fram ensam så är det ju på baken, och fort går det! Man får inte ha en sak i hennes höjd ifred längre haha! Dags att bebis-anpassa hemmet mer.

Nu ska jag röja upp från den här morgonen, göra mig klar för en ny dag och ta en rutt med dammsugaren, igen.

Känner jag mig själv rätt dyker jag nog in här en stund snart igen. Sen hoppas jag att Alexandra och Theodor kommer.


   




Kommentarer
Postat av: Marcus

Gud vilken sötis alltså! (Lik pappa)

2008-11-18 @ 13:05:19
Postat av: farmor

Vilka jättesöta bilder. Önskar jag var med där.Kram

på er alla

2008-11-18 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback