Premiären är nära

Var så bloggsugen nu ikväll men har verkligen inte haft någon tid, så nu blev det några olika inlägg på kort tid.
Har superrepat inför genrepet imorgon, snart premiär för Jesus Christ Superstar. Närmare bestämt på fredag, om två dagar. Lite nervöst är det, och det är inte för själva uppträdandet utan det är för att jag varit så hemskt hemskt hemskt oproffsig! Har inte kunnat, och kan inte än helt, texten och det är en ca två timmar lång konsert.
Jaja, jag har ju några timmar kvar till genrepet ;P
Har iallafall övat i 4 timmar nu ikväll och inte låtit något störa. Helt slut i huvudet! Har gått igenom hela konserten, det jag är med och sjunger i.. vilket är MYCKET. Imorgon ska jag glos-öva-texten. Sedan är jag redo!

Innan repandet ikväll bakade jag världens godaste sockerkaka, på Mackes begäran. Sjuklingen behövde lite tröst! Testade även bärsjalen som jag inte använt på hur längesen som helst, Liten var så liten senast att hon låg "vagga" i den då.. Nu fick hon minsann sitta. Det är himla skönt att bära barn i en sådan faktiskt.

Lägger in lite pics på dagens äventyr samt på min minsta sjukis som myser i soffan, idag mycket piggare och lite glad emellanåt igen - härligt! (Misstänkt bindhinneinflammation igen tyvärr dock, usch usch men det går ju över fort!)

 












Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad söt vår lilla soffpotatis är då! :) Kan förresten intyga att sockerkakan var världens godaste, var tvungen att äta tre bitar innan det gick att sluta.

2008-11-06 @ 11:52:20
Postat av: Alexandra

Skönt att hon är bättre nu! O sååå söt!! Fast det är hon ju alltid!

Hoppas hoppas Thiniz onda försvinner snart!

Hur får man tag på biljetter till jesus christ superstar?

Pussar på hela familjen utom Marcus!!!:P

2008-11-06 @ 12:16:01
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vilken söt tjej!

Hoppas ni får en bra kväll!

2008-11-12 @ 20:30:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Alinne

Söta bilder! :)

2008-11-12 @ 20:33:35
URL: http://alinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback