Vad gör ni idag?

Men herregud, idag är en dag då vi inte vet vad vi ska göra! Helt otroligt, det förekommer ju bara inte! Eller tydligen så finns dem väl då men är väldigt sällsynta. Vi känner för att verkligen göra något, men vi vet inte vad =/   (?)
Anna hade kommit hit idag. Men hon kom på att hon måste plugga idag. Tänk att det redan är söndag förresten! Trist.
Visst finns det ju massor att göra här hemma, men vi vill nog strunta i det idag. Har fixat en hel del här i helgen, det får räcka för nu.

Idag har jag fått sova jättelänge! Marcus tog morgonen och jag sov hela förmiddagen. Underbart! Är dock lika trött som vanligt ändå, känns inte helt friskt...


Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ska åka o handla o sen har vi nog lika mkt som er att göra, finns ju hur mkt som helst man kan göra hemma med det tror jag inte det blir:S!

Ni kan ju komma o fika hos oss:D

Puss o kram

2008-11-23 @ 14:09:54
Postat av: freyda

ni borde kommit o hälsat på mig! :) hihi

2008-11-23 @ 16:23:21
Postat av: Christina

Legat i sängen och fryst och snörvlat större delen av dagen... =/

2008-11-23 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback