Införd kvällsrutin

Jag undrar om detta är sant?! Nej, det är alldeles för bra för att vara det så är det.. Men jag hör inget, det är fortfarande tyst i lillans rum! Amazing!
Strax innan halv åtta efter vi sett ett avsnitt av Heroes så släckte vi ner ännu mer i rummet, sjöng 3 sånger ett par gånger och försökte få Jen att slappna av och förstå att det är kväll nu.
När jag tog upp henne i famnen blev hon arg och grät och fortsatte medan jag bar in henne i sitt rum. Vaggade henne en stund medan hon sprattlade och grät men sedan la jag ner henne i sängen trots det. Hon blev vansinnig men vände sig om på sidan och tog emot nappen lätt - precis som när hon vill sova.
Jag gick ut och hon började storgråta så trodde det var kört men så blev det snabbt tyst.. och det är fortfarande tyst!
Tänk om vår påbörjade kvällsrutin faktiskt fungerar! Men såhär fort? Det är kanske en slump.
Men samtidigt, det har varit problem om kvällarna i många veckor så det verkar ju med konstigt.
Skönt känns det iallafall!

Jag blev SÅ sugen på chokladmousse med crisp haha så jag gjorde det förut, mums var det. Och hemskt onyttigt ;P

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det här känns faktiskt väldigt konstigt, tänk om det funkar i fortsättningen också!

Åh vad den där chokladmoussen var mäktig, mår lite illa jag. :( Skulle behöva lite varm oboy för att må bra igen.

2008-10-22 @ 19:58:41
Postat av: Alexandra

Håller tummarna för att det funkar!

2008-10-22 @ 20:19:01
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback