Jesus, vilken dag!



Kom nyss hem efter allt rep med Jesus Christ - kören idag. Fasade lite för min egen insats idag eftersom jag inte varit där på två gånger.. Men det gick faktiskt helt ok ändå. Det enda jobbiga är att jag måste sätta texten snarast och lära mig koreografin, som iofs inte är så mycket kanske men vad och var bland allt annat är lite knepigt.
Men den här veckan ska jag öva text text text! Kan jag den kan jag lättare få in alla småsaker och rörelser.

Nu lyssnar jag och Jen på underbara Miss Li, Marcus dammsuger lite faktiskt :)
Efter det ska vi se ett ansnitt av Heroes innan läggdags.

Det är ju rätt känt att jag så ofta är sjukt frusen och sover nu med två duntäcken och två fleecefiltar om nätterna, ja och molliga sockor förstås... Så idag fick jag ett litet sött bidrag av svärmor. Tack tack =)
Dessa sockor är de mest underbara som finns och jag har inte ett eller två eller tre par om man säger så ;)


Kommentarer
Postat av: Marcus

När du skriver "Marcus dammsuger lite faktiskt" så låter det nästan som jag gör det frivilligt. ;) Snart måste vi kolla på Heroes!

2008-10-20 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback