Som om det vore dimma

Alltså vad är det med mig... Igår och idag har jag varit typ gravidtrött *suck* Ja, sådär sjukligt trött utan speciell anledning, man går som i en dimma hela tiden liksom. Som jag verkligen hållt igång om dagarna en tid nu, är helt slut och har ingen lust alls eller ork längre till att göra allt jag borde och måste - sådant jag faktiskt ändå trivs med att göra annars.

Det enda jag skulle vilja som jag har lust med är att äta gott (helst nån onyttig chokladig efterrätt med), se på Heroes och dricka rödvin med min älskling. Men det är torsdag idag, helvete.

Jaja, så inget vin idag inte, jag får väl helt enkelt ta tag i det som är kvar av dagen och styra upp hemma och leva på längtan till imorgon då jag och Jen ska klumpa på med Tiger, Malinski och hennes dundersöta lilla Gabriel.

Har tagit fram kött. Vad ska jag fixa till det då mån tro??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback