Pernilla-besök

Har så mycket att göra och fixa, ändå sitter jag bara. Gäspande och med suddiga ögon. Är så otroligt trött, men det blir säkert lite bättre när man kommit igång med något vettigt snart. Vad gör ni andra idag?

Jennie vaknade 04:15 imorse, vilket var fruktansvärt kämpigt för en annan. Det skulle varit tidigt även med sommartiden som hon fortfarande följer men att gå upp 04:15 är en riktig pina.
Hade dessutom inte kunnat somna igår pga mycket bekymrande över något som inte borde dyka upp ens. Men jag kan ju inte ändra på andras sätt att tänka och vara, man får antingen finna sig i nötningar eller så får man leva i celibat typ och det är nog ingen höjdare det heller skulle jag tro så jag föredrar nog att vara besviken  ;)

Pernilla kom hit och var här en stund, pratade lite om allt möjligt och fikade.. förutom att jag antagligen inte är så roligt sällskap när jag är såhär seg och trött så är det iallafall jättemysigt att träffa denna tjeja!

Imorgon kommer Anna och ska hjälpa lite i o med min rygg, och hon blir med till Föräldragruppen då samt till en förskola på fredag. Längtar efter henne, det var längesedan vi sågs nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fy va tidigt.. det är inte mänskligt ju, borde vara olagligt! Tycker massa synd om dig som måst gå upp så tidigt!

Ps. Snart är det Fredag:D

2008-10-29 @ 19:28:25
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Marcus

Men lilla Thiniz! Vad har vi sagt om att inte blogga på så lång tid? Nu sätter du dig på en gång o skriver ett ordentligt inlägg! Vissa saker måste man göra här i världen, det gäller att prioritera. Kram på dig.

2008-10-30 @ 17:21:21
Postat av: Pernilla

det var hur mysigt som helst att träffa dej min lilla sötis.. för att inte tala om jennie som e så söt att man bara vill äta upp henne... jag kan nog inte sätta mig in i hur trött man e som småbarnsmamma... o så har vi har ju pratat om det där... att man faktiskt ska kunna va sig själv med sina vänner.. o om det innebär att inte alltid va på hugget... ja, då får det va så=)



o, du... vet du vad jag kom på? detta var första gången bara vi tre sågs.. nånsin... häftigt va? hihi



hoppas ni får en mysig helg o en superkul hallowenfest=)



puss mitt guld

2008-10-31 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback