En större säng tack

Okej.. ordspråket jag skrev in igår då. Det kan säkert stämma i vissa fall men överlag tror jag inte på det. Människor befinner sig i så olika tider, förändringar, åldrar och dessutom så mognar man oftast i sitt sätt att vara och tänka.
Själv är jag inte som jag var förut till många sätt och det är bra. Jag har blivit vuxen och mognat i mitt sätt att tänka framförallt. Jag tror att relationer blir olika beroende på vilken tid i livet man träffas, och vill man ta vara på den vän/de vänner man tyckt så mycket om en gång så måste man ju tänka att både de och en själv förändrats. Men kärleken till varandra finns förmodligen kvar. Personligen skulle det nog ta lite längre tid bara för mig att lita på vänskapen igen men det går om man har vilja och om bandet är starkt. Det tror jag =)

Tycker det är roligt med ordspråk, och att så många sådana stämmer men när man hittar ett som detta så blir det något att fundera på ;) Tihi.

Har varit så sjukt trött hela dagen, passat på att sova/vila när Jennie gjort det så lapp på dörren om att knacka och telejacket urdraget.. det är guld ibland när man har en liten bebis som har sovproblem.
Jen vaknar många ggr varje natt och gråter, har svårt att somna på kvällarna och är så ledsen. Vi har henne i våra famnar hela tiden, vaggar och sjunger.
Det mest troliga, förutom ont där den andra tanden ska upp, är att hon har kommit in i den perioden de små har kring 8 månaders ålder då de börjar drömma ordentligt, intensivt och är då mycket oroliga.
Det blir alltså sjukt lite sömn och den sömn man får blir ju avbruten hela tiden. Men vi tar oss igenom det här också, förhoppningsvis är det bara en kort period? Tur man inte vet innan.
tycker så synd om henne så när det är för illa tar vi in henne så hon ligger mellan oss. Då sover vi skitdåligt, men då är hon trygg och kan sova iallafall.
Såhär brukar vi vakna då Tihi... Hon tar upp lite plats den där lilla plutten:

T                             M
h  Jennieeeeee         A
i                              R
n                             C
i                              U
z                              S

Förlåt ni som ringt idag, jag har inte hunnit, kunnat eller orkat ringa än. Ska försöka göra det imorgon när jag kommer hem. Skulle ringt båda er i förmiddags hade jag tänkt när lillan faktiskt sov men då var batteriet slut och laddaren var där Jen låg o sov.. Så det gick inget bra.

Kommentarer
Postat av: Christina

Håller med dig om ordspråk generellt, men sen spelar det ju stor roll också hur man väljer att tolka dem. Just det du skrev in kan ju tolkas på fler sätt... Håller med dig i din tolkning också, men så är ju också vänskap något som aldrig är vitt eller svart. :-)

2008-10-09 @ 19:29:54
Postat av: Anonym

Nej det är säkert jag som missuppfattar:S Det ser ju mkt bättre ut som du skriver... måste fråga Ullis!

Tycker du sitter gulligt på kortet:P!

Saknar er med sötnosar:D får ses snart.. när har du tid?

Puss o kramen!

2008-10-11 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback