Sjuksson igen

Tänkte lägga in en bild på en söt råtta som ligger nedbäddad och ser ledsen ut för att han (hon?) är sjuk... Men vadå, Finns de som är allvarligt dödshotande sjuka och jag tänker då inte deppa ihop för att jag är sjuk för fjärde gången på ett fåtal veckor ;P Nähe seriöst.. så jag tar min kopp kaffe, slår mig snart ner i soffan med ett duntäcke och ser något bra på tv:n helt enkelt.. Till helgen kanske jag mår bättre igen, vem vet.
Dock skulle jag verkligen behöva någon som kunde hjälpa mig med Jennie imorgon då min kropp är så svag och värkande att jag har svårt att lyfta henne och för hängig för att leka eller göra något med henne. Men det är ju som det är, så vi får ta dagen som den kommer.

Sedan menar jag förstås inte att man inte kan känna smärta, sorg och låta det falla några tårar för att man inte är dödssjuk men ni förstår mig nog skulle jag tro. Jag försöker göra situationen så bra som möjlig, det är ju det som är det.



Innan jag hade något mer än huvudvärk och ont i nacken så gick jag med Jennie till Öppna förskolan imorse. Tänkte att vi skulle vara med på sångstunden. Det var inte Jennies dag idag heller riktigt så det gick inget vidare. Troligen är en andra tand på väg upp bredvid den vi hittat, kanske känner hon sig lite sjukis med? och så var det väldigt högljutt där idag. Hon var ledsen och ville inte alls vara där. Men vi var där en stund, sedan gick vi en promenad med Cicci och hennes Alicia, det var trevligt och mycket skönt ute i höstluften må jag säga.

Fick nyss veta att det blir pubrunda på söndag efter repet inför Jesus Christ Superstar - för att vi ska lära känna varandra lite bättre, borde jag gå? Jag känner INGEN. Haha.. Kanske borde jag ju gå därför... Kan jag sjunga med och för dem borde jag nog kunna ta ett par öl med dem ;) Hoppas bara att jag mår okej då, och inte behöver gå upp för tidigt på måndagen ;D Nu måste jag ju det ändå såklart men brukar ju få sova en stund till oftast sen.

Jag vet att många är förkylda så vi kan nog behöva några rader från en härlig, lagom gla´ humorist!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo kanske är det migrän... som sagt spelar ingen störr eroll bar adet blir bra!

Jo då det är ok med Stojjan han är väldigt förkyld men glad:P!

Hur är det med er då?

Kramar

2008-10-04 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback