Riktiga Belle

Vaknade ännu mer sjuk imorse och blev jätteledsen. Missat ytterligare ett körrep idag eftersom jag legat hela dagen i sängen och i soffan. Har avverkat 9 avsnitt Våra bästa år så är lite trött i ögonen nu. 46 st osedda avsnitt kvar just nu.
Det har varit en tråkig och ledsam dag alltså.. Men får hoppas jag mår bättre imorgon, särskilt så jag pallar dagen ensam hemma som vanligt igen. Finns det något mer tråkigt än måndagar? (ja, ja ni fattar)
Marcus lagade jättegod korvstroganoff idag så det var gött! Fick även nybakade scones av honom på förmiddagen, gulligt =) .. och mums!

Våra bästa år.. Isabella Black "Belle" är inte densamma, usch vad trist alltså! Ville verkligen att Kirsten Storms skulle fortsätta spela Belle. Sedan bytte de till Martha Madison och det blev en hel personlighetsförändring på köpet, varför?
Tillbaka med riktiga Belle tycker vi (de flesta) vbå-nördar ;)


Kommentarer
Postat av: pernilla

va? är det sant? har dom bytt ut bell? är dom galna?



tycker inte om att min favvothina fortf e sjuk... :(

hoppas hon kryar på sig snart.. puss på dig gumman

2008-10-13 @ 15:25:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback