Obs! Mobilen är trasig.

Men så dumt!

Vet inte vad jag ska göra, min mobiltelefon fungerar inte! Blä! Känns som att jag glömt något när jag VET att jag inte kan använda den.. Har inte ens en vanlig väckarklocka, så Marcus skulle väcka mig imorse men han glömde att ringa..
Jag hann upp ändå så att jag hann till Mellangården i tid genom att springa ;p

Men ja så ni vet, att jag inte svarar på samtal och sms beror på att telefonen är kass för tillfället, "herrn i huset" får ta på sig det problemet tycker jag....

Köpte den i januari. Hade tänkt att ha den i några år *surt*.



Kommentarer
Postat av: Christina

Men om du inte haft den längre än så och den gått sönder kan du ju reklamera den! Är väl upp till två år man kan reklamera dem om det är fabrikationsfel..?!

2008-10-20 @ 17:35:04
Postat av: Marcus

Nej, du borde inte skriva att jag glömde ringa o väcka dig i morse! Usch vilket dåligt samvete jag har... :(

2008-10-20 @ 19:56:36
Postat av: Christina

Shit happens Marcus! ;P Gick ju bra ändå juh dessutom! =)

Ja nä, det förstår jag... Visar det sig att det är ett fel som garantin inte täcker får ni antagligen betala för att få tillbaka den isf. När jag reklamerade min telefon så kom de fram till att den var fuktskadad (vet inte hur den blivit det), och jag fick valet att 'skrota' den gratis eller betala närmre tusen spänn för att få tillbaka den utan att de gjort ngt med den... =/ (Och nä, jag betalade inte så mkt pengar för att få tillbaka en kass telefon!)

2008-10-20 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback