Utmanad

Jag blev utmanad av Bente på hennes blogg http://www.enmammasbekannelser.blogg.se/

1. Vilken mat äter du ofta? -
Thai och köttfärssås o spaghetti

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till? - Hjälper till oftast

3. Var sitter du helst och bloggar? - Vardagsrummet hemma

4. Köper du ofta Triss? - Nja, inte ofta men det händer

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? -  Mitt paradis är uppe i Norrland, mellan Ramsele och Strömsund kan man säga, där jag varit sen jag låg i mammas mage tills för några år sedan.
Två helt underbara resor jag gjort också är Fuerteventura med vännerna och Turkiet med Marcus, saknar det så otroligt mycket!

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? -
3:an

7. Klädbutik - H&M blir det mest och så till Jennie förstås och då är det mest Kappahl och Lindex.

8. Inredningsbutik -  IKEA, Lagerhouse och så på NÄTET.

9. Godis - Nej tack

10. Stad -
London

11. Dryck -
Vatten

12. Musik -
  Metal i de flesta former men mycket gothisk. OCH Miss Li!! =D Love her.

12. TV-serie -
  Våra bästa år, One tree hill

14. Träning -  Wii Fit

15. Bakverk -
 Chokladkaka och semlor

16. Kaffe -
  Gott! Det blir en del, men är inte beroende.


Jag utmanar Alexandra, Pernilla och Therese

Kommentarer
Postat av: Sandriz

är det jag som är Alexandra?

kärt barn har många namn du vet:P

2008-09-16 @ 14:08:41
Postat av: Bente

Jag vet varför Turkiet är extra speciellt hi hi saknar er gumman kram

2008-09-17 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback