Lev

En djupare kväll och med mer tankar funderar jag nu vidare och tänker minsann fortsätta leva mitt liv så som jag vill ha det. Vackert. Livet är en gåva och alla borde ta tillvara på det. Alla är unika, allt är unikt.

"Ett vackert liv, människor med vackra insidor omkring, vackra ting i närhet, älskade familj, älskade vänner, roliga minnen, en rolig framtid... ett roligt liv.
Vackra ljud och texter, vackra bokstäver, vackra ord, vackra meningar, spännande berättelser, fina toner, härliga melodier, betydelsefulla sånger, alla olika röster... underbara ljud och texter.
Ett liv fullt med kärlek, spänning, äventyr, utflykter, skratt, léenden, humor, sång, musik, människor.
"

-Tänkvärt: Tänk över ditt problem, är det verkligen ett problem? Eller har du råkat förstora upp det? Tänk på det igen, vad finns det för lösningar? Det ordnar sig nog, det går nog att lösa. Ta vara på dagarna istället för att grubbla.

Det där ska jag gå in för.

Något som kan hjälpa dig....   http://jagefrisk.blogg.se/



Vad har du grubblat på idag?

Kommentarer
Postat av: Christina

=)

2008-09-25 @ 18:45:56
Postat av: Anna

<3

2008-09-26 @ 20:25:14
Postat av: Sandriz

Nu har jag läst igenom hela Jagefrisk bloggen!

Tack för tipset.. VERKLIGEN värd att läsa!

Får vem som helst att tänka till en aning!

Så borde vi alla leva!!!!

Kram på dig

2008-09-29 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback