Full rulle o spindelattack

En mycket morgonpigg Liten en sådär kl 06 på morgonen..... Mamma är dock fruktansvärt trött!


Helgen har varit fullproppad... I fredags kläd- och prylinlämning inför "klädbytardagen" och på kvällen åt vi thaimat jag, Marcus och Matte och med lite öl till, mysigt.
Vi skulle ju ha varit på fest hos Susanne och Isa men Britt var så sjuk så vi fick vara hemma och gosa med lillan vi istället för dem den kvällen.

I lördags försov vi oss. Marcus tog morgonen och gick och lade sig sedan - utan att ställa klockan. Så vi kom inte den tiden vi ville till Ljungsbro för att titta på bebiskläder. Men hittade lite fint iallafall. Även ett par plagg till Theodor som jag hoppas att han kan ha.
Tyvärr var det väldigt mycket som var slitet och dåligt. Vi lade bara dit sådant vi själva skulle kunna köpa, i det skicket osv så hade det inte varit för att allt låg så tokigt (allt i högar på varandra) så hade vi säkert fått massa sålt. Vi såg inte mycket av våra grejer där, så hur skulle någon annan kunnat gjort det? Lite trist kan man säga! Blev inte alls mycket sålt.

Sov över i Linköping den natten sedan, Britt mådde bättre. Var så trött på kvällen så det blev inte så mycket, kände mig bang på det mesta som vin, spel, film osv. Ville sova men lillan ville inte det.
När vi sedan bestämde att jag skulle sova för att orka ta morgonen så hände något otroligt fasansfullt, ja fy så rädd och chockad jag var!
Marcus stod och pratade med mig i "källaren" där vi sover, sen tittar han så konstigt och höjer rösten "-gå bakåt!". Jag var sjukt sen att reagera och sprang dessutom framåt, några meter bort vände jag mig om och tittade och fick se en SKITSTOR vidrig spindel springa hur snabbt som helst genom rummet! Tårarna rann för att jag blev så rädd och Johnny kom ner och hittade efter en stund fulingen och fick in den i en låda och gick ut med den...
Den hade sprungit över min FOT!!!!! *ryser*
Sen tog det förstås ett bra tag innan jag vågade gå ner igen och att jag vågade somna där dessutom samma natt är ett stort framsteg för mig kan jag tala om!

Söndagen åkte jag och Marcus själva och hämtade kläderna som blev kvar och sen åkte vi till skopunkten.... Kommer förstås bilder senare! Vi köpte tre par skor (3 för 2 wiiie!) och ett par gummistövlar.
På eftermiddagen/kvällen hade jag ju mitt körrep inför konserten, det går verkligen bättre och bättre och känner mig riktigt nöjd med mig själv att jag greppar allt så fort igen. Nu är hjärnan med igen och det känns riktigt kul det här, kommer nog bli en jättebra konsert! Eller det KOMMER det bli! =)

Satt igårkväll med alla traderapaket jag ska skicka iväg, blev jättesent innan jag kom i säng. Men ändå mår jag faktiskt rätt bra idag, det trodde jag aldrig. Är till och med ute i god tid! Ska kolla posten, fixa det sista och sen ge lillan mellis när hon vaknar (ja det blev lunch redan en stund innan elva idag för att vi skulle hinna det innan vi ska iväg). Sedan bär det av in mot stan och vi ska träffa Sandrizen och Dojjan, så det så!


Milla och Jen på Öppna förskolan


Jag och Jennie ute på promenix




Milla-proffset spelar Wii Fit för första gången, nu har hon det själv! ;)


Bus med Milla


Provar bamseskorna hon fick av pappas chef =)


Rolig ny leksak tycker Jennie och bra för utvecklingen tycker mamma =D


Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Saknar er! Vilken liten goding vi har. :)

2008-09-29 @ 12:51:01
Postat av: Sandriz

Tack för jätte fina kläder Thiniz:)!!!

O tack för idag:D!!

Puss o kram på er sussa sött.

2008-09-29 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback