Veckan

Fredag idag då, och det blir inte som vi tänkt oss. Men vi får åka till Susanne och Isa en annan helg och ha låtsas-inflyttningsfest då kanske? =)
Det blir nog någon god dricka och mat ikväll då istället, här hemma.

Marcus ska lämna in allt till "klädbytardagen" idag efter jobbet, det blev en del och då förstås en hel del pyssel inför det. Imorgon tar vi en sväng dit vi med för att se om det finns några fynd till lillan.
På söndag hämtar vi allt som inte blivit sålt och pengarna, och så har jag körrep som vanligt.
Så förutom städ och tvätt och sådant dagligt så är det här vår helg.

Veckan har varit bra, fast jag har varit så himla trött! Nästan som att jag gick tillbaka några månader och det är så jobbigt. Men jag ska försöka vila massor imorgon och när jag kan sen. Vill komma mer framåt med "tröttheten" istället för bakåt ju. Har iallafall haft en jättetrevlig vecka..
Såklart eftersom vår älskade lilla Milliz har varit här! Hon åkte hem igår igen pga tråkiga omständigheter som jag hoppas ordnar upp sig snart.
Marcus har varit  iväg med jobbet i veckan på sådan där planeringsdag och tog inte ut sin föräldradag som jag nu blivit van vid, så trött i huvudet och i kroppen. En dag i mitten av veckan kan verkligen göra sådan skillnad.
Jennies läkarkontroll har vi haft nu i veckan också, jag och Milla var där med henne. Allt var bra, hon växer och utvecklas fint.
Hon kan ju sitta rätt bra nu som ni säkert vet, och så började hon typ "åla" igår. Hon tog sig iallafall fram genom halva vardagsrummet och hittade direkt knapparna på förstärkaren och dvd-spelaren ;) Förstås...
Öppna förskolan och föräldragrupp igår, det var trevligt. Fast det var bara jag och Sandra som var där med våra små pluttar..

Idag har vi busat och gosat som alltid, läst om Miffys födelsedag som Jennie fick av Tilde i Namngivningspresent och för en stund sedan fick jag henne att somna i min famn så nu sover hon gott i sängen. Jag ska sätta fart med att städa, och slänga i mig en kopp svart.

Tradera har jag tagit tag i med ett ryck igen..
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=333438&filtertype=0&sortby=6

Trevlig helg!
 


Kommentarer
Postat av: Sandriz

Nu saknar jag o Theo er massa!

Måste ses snart när du har tid o ork!

Kramar

2008-09-26 @ 16:36:47
Postat av: Anna

Längtar så tills vi ses! Det ska bli mest kul den 7 Nov med, hihi! Älskar dig hjärtat! Älskar att lilla Jen ålar sig fram, den lilla trollungen!!

2008-09-26 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback