1 april

Blev ni nåt lurade igår då? Jag blev det. Hade ingen koll på att det var den 1 april ens och så skrev Marcus, mitt i all min städning, ett sms från Stockholm att han ska bli kvar där och sova på hotell i två nätter för att det var så mycket jobb kvar på fastighetsbyrån! Gud så trist tyckte jag och funderade vidare på hur han skulle göra då han inte hade något med sig som t.ex. linsgrejer och kläder. Efter ett tag aprillade han mig. Dumma!

Fast han fick igen sen när jag och tjejerna kom hem från promenad och jag utbrast att vår barnvagn hade gått sönder, han började titta och känna på den men kunde inte se eller höra det jag nämnde.

Nästa år vill jag komma på något riktigt bra aprilskämt minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback