Dagen inkl frisörbesök

Klipptid idag då hos bästaste frisören. Jag blev nöjd, återigen. Stressade igenom stan efteråt - spontant med Anna faktiskt. Hon hade en stresslista på småsaker hon skulle fixa (sällan!) så jag hängde på en stund och det blev två små på Istanbul, mums! Sedan gick jag till Alexandra och drack lite kaffe och gav henne en liten present i efterskott. Gullungen skulle på möhippa (tiaran på fel huvud här då..) senare så var med och försökte hjälpa till att styla lite ;D Sånt är så skoj så. Marcus och Jennie kom och hämtade oss (A följde med) för att åka ut till Ingelsta för att småstorhandla och för att få hem lite påfyllnad till vinskåpet. Vin är ett riktigt måste att ha hemma. Hem och packa in varor i full fart och sedan laga mat, egengjord pyttipanna = supergott! Småstädat lite och nu ska jag sova. Är totalt slut och kroppen värker. Godnatt!

 

Nyklippta håret, man ser inte så bra här men ändå. Solglasögonen får lov att dölja sminket för efter den här dagen satt det inte helt där det skulle nu på kvällen. Så det får ni inte se ;p

Kommentarer
Postat av: bente

snygg du blev i håret gumman puss

2009-04-26 @ 16:47:50
Postat av: pernilla

tjusig du blev sötis :) puss puss

2009-05-01 @ 09:51:29
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback