Dags för vila

Det har varit rätt tungt för min kropp idag, det känns. Ska väl säga för ryggen egentligen för det är ju den jag har problem med. Men det är bara att vila lite och ta nya tag =) Ska faktiskt gå och lägga mig nu. Lillan har nyss somnat och Marcus är hemma nu från Sthlm och tänkte ta hand om disken. I övrigt har jag städat hela dagen, förutom lekstunden på Öppna förskolan. Har även packat inför morgondagen. Vi ska åka med till Linköping på morgonen jag och Jennie. Känner mig ju inte så pigg för att gå ut och partaja i stan som jag hade tänkt så det blir att se elden med Jennie och så äta och dricka lite mumsigt hos svärföräldrarna. Hade lite ångest av att inte-få-vara-med-Jen när hon ser majelden oså så man kan säga att det känns rätt bra nu. Men jag vill verkligen ut och kalasa med vännerna snart, det var alldeles för längesen nu!

Sov så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback