Morgonstund

Lillan ligger i sängen efter frukost och bus på balkongen ett bra tag, superskönt väder ute. Om hon somnar nu ska jag, trots det, gå och lägga mig ett tag igen. Plötsligt så har jag blivit lite pollensjuk, därmed så har jag gått tillbaka några steg i utvecklingen med att bli piggare. Får hoppas att det bara är det som flyger runt i luften just nu för så himla kul är det inte att vara som förkyld och trött. Borde inte klaga när jag har det så lindrigt ändå.

Först och främst nu.. tänkte att jag skulle försöka hitta ett bra e-vykort att sända till min farbror Kenneth som fyller år idag. Och så behöver jag hitta sidan där jag för ett tag sedan beställde den rosa lammfällen till Jennie. Den som blivit helt förstörd efter tvätten av den, trots att jag följde anvisningen. Jag minns inte VAR jag köpte den, klantigt jag vet.

Sol ute, underbart! Njut och unna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback