Mvg Marcus!

Såhär lyckades Marcus igår med strumpbyxeköpet! Jag måste säga att det blev MVG. Skönt med ett par nya strumpbyxor, de paren hon har är helt noppriga.. Köpta på H&M. De blir fort så de därifrån tyvärr. Funderade på att ta på Jennie någon söt klänning, men så kände jag att jag inte vill ha ett så "tillgjort" (mer vardagligt typ alltså) kort så det blir en vanlig kjol som hon har till vardags och någon topp till det. Blir nog toppen! Jag är mer rädd för att hon kommer vägra bli fotograferad....
Vi får se, vi ska snart gå dit. Klockan 10,00 är vi uppskrivna på. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hurra, jag fick MVG! :)

2009-04-29 @ 21:30:28
URL: http://marcuspet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback