Soligt är underbart!

Underbara väder! Tänk att det är på väg att bli sommar nu, att vi befinner oss i den tiden av året och inte mot vinterns håll. Visst, jag gillar vintern också men nu känns det som jag, och många andra, är i stort behov av värme och ljus. Har gjort ingen-nytta-alls här hemma idag och det känns väl sådär. Men vi har varit ute i två timmar och roat oss i lekparken. Jennie har busat loss med de äldre barnen som lekte mamma-pappa-mormor(?)-barn (Jennie). Och jag har suttit och njutit av solen med en tidning och träffat Cicci en kortis. Hon bor ju precis utanför oss nu =) Imorgon lär vi nog ses igen, fast på Öppna förskolan. Tänkte gå dit ett tag innan Jennie ska få tredje sprutan så hon får busa lite med de andra barnen. Skulle fått en tid för ettårskontroll och spruta när hon fyllde 1 år som det ju även uppfattas som, men de hade missat henne och nu började jag oroa mig så kontaktade dem och fick tid redan imorgon, skönt.


       

Kommentarer
Postat av: Hella

Nej jag struntar i den :/

men vore kul att träffas någongång! :)

2009-04-15 @ 17:03:56
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Milla

Hoppas det går bra idag med sprutan!

Ringer när jag kommer hem ikväll!

2009-04-16 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback