Skön kväll med besök

Faktiskt så försvann mitt partyhumör. Kändes skönt att vara hemma och Jennie var på riktigt bra humör, bortsett från att hon lätt blir vansinnig på sin rosa bil när den inte gör som hon vill och andra liknande händelser som att hon inte har tålamod och vill kunna allt direkt! Jennie gillade Freyda rätt fort och har pratat på ikväll. Nya ord/meningar idag är: "nalle", "halloween", "hej, är det du?", och igår sa hon att det var olja i glaset hon låtsasdrack ur på balkongen (?) Kan det vara våra öron det är fel på kanske? hihi. Men kul är det att "höra" vad hon säger.



Sallad, vitlöksbröd blev det ikväll och vi provade lite av ett nytt jättemärkligt vitt vin (i en påse, hm?) som smakade helt ok. Bubblade lite, såg lite på en mysfilm med Jen.. Peter Pan. Sent ikväll nu blev det så att sötisen åkte hem för hon hade tyvärr så ont i huvudet. Mest jobbigt det där, skönt att hennes snälla syster kunde komma och hämta. Det är alltid skönast att vara hemma när man inte mår bra. Jag klarar knappt av att vara borta i det läget faktiskt.

Kunde inte låta bli att köpa det här vinet igår när vi var på systemet. Såg lite halvläskigt ut tyckte jag!



Nu ska jag krypa ner i sängen med mina små grå och läsa lite tidning eller lösa lite i Kors&tvärs, sedan sova gott. Är jättetrött! Hoppas att min älskling har det toppenkul ikväll på partaj i Linköping och får i sig en del god dricka ;D Men det behöver jag nog inte tvivla på!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback