Kaffesjuk

Godmorgon!

J busar med mina halsband och är superpigg. Jag sitter och gäspar här vid datorn, men lite kaffe strax gör nog susen. Ska berätta att jag blivit beroende av kaffe. Inte bra alls.




Jag som har kunnat dricka massor med kaffe ena dagen för att sedan inte dricka alls på länge, sånt har kvittat liksom. Lördagseftermiddagen bestod av extrem huvudvärk. Hade så ont att jag funderade på att åka hem efter kalajset hos mor istället för att dra på party som planerat, d.v.s. inte likt mig alls. Men karln min kom på att det lät som när han inte fått i sig kaffe på länge så när jag kommit innanför dörren hos Emma så testade vi mig med att jag drack ett par koppar svart. Och det gick över. Min sprängande, dunkade, jävliga huvudvärk gick över! Helvete och vad bra! Typ. Bra för kvällens fest men inte i längden, ja där behöver jag alltså ändra mina senaste kaffevanor. För vem vill vara beroende..

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ha det så bra på Åland o glöm inte bort mig nu. ;) Nu har jag precis ätit mat och injicerat kaffe, så eftermiddagen är räddad. Kram baby

2009-04-06 @ 12:48:21
URL: http://marcuspet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback