1 augusti

Dag nr 1 i augusti nu då. Min favoritmånad. Får hoppas att den, som oftast, ger oss fint o varmt väder och en massa glädjefyllda dagar. För snart kommer höstens månader, då vi kämpar med att överleva och inte förstår det där med att "bara-leva" alls. Nåja, de kan ju bli bra de där månaderna också. Bara lite vin och lax finns tillgängligt.

Idag funderas det på att fara iväg och göra något extra kul med lillskruttan. Åka till Valla o prata med djuren kanske? Djur är ju ett stort intresse för lilla tösen. Igår blev hon dock skräckslagen för en hund när vi hälsade på på Marcus jobb! Det blev liksom lite fel bara när Anita frågade mig om hon fick hälsa på Malte och hon släppte ut honom ur sitt glasrum. Han sprang i världens fart rakt på Jennie och slickade henne i ansiktet. Kan  tillägga att Malte är en mycket stor hund. Gråtstund följde. Men så fort Malte var tillbaka bakom glas o bom blev hon en sån supertuff brutta igen ;D

Trevligt att hälsa på hos Marcus igår, det var längesen och alla tyckte att Jen blivit så stor! Det kan jag förstå. Sedan drog vi till Ikano och käkade på Chili. Goda! Som Jen skulle sagt förr. Jag undrar jag om my cousin slutat arbeta där helt nu?

Nu ska jag göra mig iordning. Det var min sovmorgon idag (alltså inte imorgon ;p) och jag fick dessutom frukost på sängen (!!!) Blev så himla glad så! Nu börjar dagen här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback